Sergiu M. Brădean

Home » Leadership » 20 Habits of Untrustworthy Leaders – Ești un Lider de încredere?

20 Habits of Untrustworthy Leaders – Ești un Lider de încredere?

M-am lăsat provocat de un articol scurt dar structurat si punctual, scris de Dan Rockwell pe  blogul său Leadership Freak. Mi-am pus întrebarea cât sunt de adecvat ca lider, m-am întrebat dacă sunt, sau nu sunt un conducător de încredere. Bineânțeles că îmi doresc foarte mult ca oamenii în fruntea cărora m-a așezat Dumnezeu să mă considere un lider de încredere, competent, săritor, căruia îi pasă de alții, altruist, slujitor, … Deci mi-am dat seama că am încă foarte mult de muncit la formarea mea. Dar am mai înțeles și că acolo unde eu nu mă simt adecvat, “Patronul” meu intervine; atunci când eu sunt slab El e tare, atunci când eu îmi recunosc neputința de a fi așa cum dorește, El suplinește ceea ce mie îmi lipsește. Iar ceea ce m-a obligat acest articol să fac a fost să îmi analizez inima de conducător și să realizez că fără El aș ajunge să dezamăgesc foarte mulți oameni.


Citiți și încercați să și răspundeți la întrebări.

20 Habits of Untrustworthy Leaders.

 

Sursa: Leadership Freak

Leave a Reply

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1,680 other followers

Follow Sergiu M. Brădean on WordPress.com
