Sergiu M. Brădean

Home » Uncategorized » Votez cu Peter Costea, pentru că fără Familie nu avem viitor

Votez cu Peter Costea, pentru că fără Familie nu avem viitor

Un articol care exprimă clar, și frumos valoarea familiei dar și valorile familiale. În plus, și eu cred că alegând-ul pe Peter Costea slujim societatea și promovăm adevăratele valori.

Călin Vălean

Din capul locului spun că nu sînt plătit de Peter Costea să scriu acest material. Am stat de vorbă doar două minute cu domnia sa cu ocazia Marșului pentru Viață de la Cluj. Sincer să fiu, acum doi ani nu aș fi dat o mare importanță familiei din perspectiva din care voi scrie acest material. Ochii mi-au fost deschiși de un articol despre familie scris de Mirel Axinte, articol care poate fi găsit aici. Pentru a înțelege demersul articolului meu, e important să citiți materialul de care am amintit. O spun pentru că am mai scris articole în care am făcut trimitere la un alt site, și doar 5% din cititori și-au luat timpul să o facă.

De fiecare dată cînd ne gîndim la Familie, cred că avem în minte două aspecte: ce educație să le oferim copiilor și în ce condiții materiale cresc aceștia. Nu sînt lucruri de…

View original post 1,382 more words

Leave a Reply

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1,680 other followers

Follow Sergiu M. Brădean on WordPress.com
